来賓の挨拶オマケとAngel From Montgomery ボニー・レイット (Bonnie Raitt)

 17, 2012 22:22
  • この記事にコメントする  0  コメント
  • 来賓の挨拶(おまけ)
     
     
    Angel From Montgomery
    エンジェル・フロム・モンゴメリー
     
    ジョン・プラインの曲でカーリー・サイモンも歌っている。最近ではスーザン・テデスキも。
    ボニー・レイット (Bonnie Raitt)彼女の歌は心に染みる。
     
    I am an old woman
    Named after my mother
    My old man is another
    Child that's grown old

    私は歳の女性です
    私の母の名にちなんで名付け
    私の古い男は別です
    古い成長の子


    If dreams were thunder
    And lightnin' was desire
    This old house would'a burned down
    A long time ago

    夢は雷されている場合
    そして、稲妻の欲求された
    この古い家would'aが焼失


    Make me an angel, to fly from Montgomery
    Make me a poster, of an old rodeo
    Just give me one thing, I can hold onto
    To believe in this living is just a, hard way to go

    私は天使、モンゴメリーから飛ぶことを確認します
    私は古いロデオのポスターを作成
    ちょうど私に一つのことを与え、私が上に保持することができます
    この生活の中で信じているために移動するだけで、ハードな方法です


    When I was a young girl
    I had me a cowboy
    He wasn't much to look at
    Just a free ramblin' man

    私が若い女の子だったとき
    私は私にカウボーイを持っていた
    彼が見てもされませんでした
    ただ無料ランブリン男


    Aw, but that was a long time
    And no matter how I try
    Those years they just flow by
    Like a broken-down dam

    おやおや、しかし、長い時間がかかったこと
    と関係なく、私が試してどのように
    彼らはただの流れ者年
    壊れたダムと同様


    Make me an angel, to fly from Montgomery
    Make me a poster, of an old rodeo
    Just give me one thing, I can hold onto
    To believe in this living is just a, hard way to go

    私は天使、モンゴメリーから飛ぶことを確認します
    私は古いロデオのポスターを作成
    ちょうど私に一つのことを与え、私が上に保持することができます
    この生活の中で信じているために移動するだけで、ハードな方法です


    There's flies in the kitchen
    I can hear 'em a-buzzin
    But I ain't done nothin
    Since I woke up today

    台所にあるハエだ
    私は聞くことができる全角buzzinを
    しかし、私はnothinを行われていない
    今日は目が覚めたので、


    How the hell can a person
    Go to work in the mornin'
    And come home in the evenin'
    And have nothin' to say?

    一体どうやってできる人
    で動作するように移動のmornin'
    とに帰宅するevenin'
    と言うと'nothinをがありますか?


    Make me an angel, to fly from Montgomery
    Make me a poster, of an old rodeo
    Just give me one thing, I can hold onto
    To believe in this living is just a, hard way to go

    私は天使、モンゴメリーから飛ぶことを確認します
    私は古いロデオのポスターを作成
    ちょうど私に一つのことを与え、私が上に保持することができます
    この生活の中で信じているために移動するだけで、ハードな方法です
     
     



    関連記事

    COMMENT 0

    WHAT'S NEW?